Ομοιοπαθητική Θεσσαλονίκη | omoiotherapeia.gr
Ομοιοπαθητική Θεσσαλονίκη | omoiotherapeia.gr
Ομοιοπαθητική Θεσσαλονίκη | omoiotherapeia.gr
Ομοιοπαθητική Θεσσαλονίκη | omoiotherapeia.grr
Ομοιοπαθητική Θεσσαλονίκη | omoiotherapeia.gr
Ομοιοπαθητική Θεσσαλονίκη | omoiotherapeia.gr
Ομοιοπαθητική Θεσσαλονίκη | omoiotherapeia.gr

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ

Παθήσεις και Ομοιοπαθητική

Ποιά είναι η Λογική της Θεραπείας των Χρόνιων Παθήσεων

και πως η κλινικά προσανατολισμένη Ομοιοπαθητική-Ολιστική Ιατρική

ακολουθεί και εφαρμόζει αυτη την Κλασσική  Ιατρική Αντίληψη:

 

Η προσέγγιση της Ομοιοπαθητικής είναι πάντοτε Πληροφορική,δηλαδη το ομοιοπαθητικό φάρμακο δίνει πληροφορία, γνωστικό υλικό που διδάσκει ,στον Αμυντικό Μηχανισμο,ο οποιος είναι το Εργαλείο του Σώματος με το οποίο συντελουνται όλοι οι Ομοιοστατικοι, ουσιαστικά οι Αυτοθεραπευτικοί Μηχανισμοί.Ο άμεσος στόχος των Αυτοθεραπευτικών Μηχανισμών είναι η αποκατάσταση της Φυσικής Ενεργειακής Οικονομίας σε μια περιοχή του σώματος ή και σε ολόκληρο τον Οργανισμό.

Η αποκατασταση της Φυσικής Ενεργειακής Οικονομίας σε μιά περιοχή ή όργανο του σώματος σημαίνει αποκατάσταση της φυσιολογικής λειτουργίας και της φυσιολογικής δομής,δηλαδη επάνοδο στην Υγεία,στο Restitutio at Integrum,που είναι το κύριο ζητούμενο της Κλασσικής Παθολογίας.

περισσότερα more

Προβλήματα Υγείας

Η   Ομοιοπαθητικη  μπορεί  να βοηθήσει σημαντικά σε προβληματα Υγείας Γυναικών- Ανδρων- Παιδιων και Ηλικιωμενων

στις Γυναικες:

Διαταραχες περιοδου, Χρ Κολπιτιδες/ τραχηλιτιδες, ουρολοιμωξεις, πολυκυστικες ή ανεπαρκεις ωοθήκες,  Υπογονιμότητα

 

στους Ανδρες Xρονια προστατιτιδα, Ουρολοιμωξεις,

προβληματα στυσης και εκσπερματισης,Υπογονιμότητα

 

 

 

στα Παιδια  Αναπτυξιολογικές και Παιδονευρολογικες διαταραχες

   Βρογχικο άσθμα και Αλλεργικές Παθήσεις

 

 

           στους Ηλικιωμενους

  Kινητικές και Νοητικές Δυσλειτουργίες, προβλήματα Κυκλοφορικά-Αγγειακά.

περισσότερα more


Ιπποκρατική Ιατρική, Ομοιοπαθητική, Σύγχρονη Ιατρική
Παθήσεις /

ΚΛΙΜΑΚΤΗΡΙΟΣ-EMMHNOΠΑΥΣΗ KAI OMOIOΠΑΘΗΤΙΚΗ

 

Ο Δρ Τασος Βαρθολομαίος, MD, PhD, MHMA, MFHom Oμοιοπαθητικός- Ιατρός Ιστοπαθολόγος,

                     είναι μετεκπαιδευμένος

             στην Γυναικολογική Παθολογία

 

Το διάστημα μεταξύ της μείωσης της αναπαραγωγικής ικανότητος μέχρι την εμμηνόπαυση ονομάζεται κλιμακτήριος και διαρκεί περίπου δύο χρόνια. Στην εμμηνόπαυση έχει μπει μια γυναίκα όταν έχει διακοπεί η έμμηνος ρύση για διάστημα μεγαλύτερο του ενός χρόνου.

Η εμμηνόπαυση εμφανίζεται συνήθως ανάμεσα στα 48 και 52 χρόνια. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να εμφανιστεί και νωρίτερα, όπως ύστερα από χειρουργική αφαίρεση ωοθηκών, χημειοθεραπεία ή γενετικά προβλήματα. Οι πολύτοκες και οι γυναίκες με αυξημένη μάζα σώματος συνήθως εμφανίζουν καθυστερημένη εμμηνόπαυση, ενώ, αντιθέτως, οι γυναίκες που δεν έχουν τεκνοποιήσει, που καπνίζουν, παίρνουν αντικαταθλιπτικά φάρμακα, εκτίθενται σε ακτινοβολία ή έχουν εκτεθεί σε τοξικούς χημικούς παράγοντες, μπαίνουν στην εμμηνόπαυση σε μικρότερη ηλικία. Το πρώτο σημάδι είναι οι ανωμαλίες στην έμμηνο ρύση και ακολουθούν οι εξάψεις, στο πάνω μέρος του σώματος και συχνά συνοδεύονται από ιδρώτα και κοκκίνισμα στο δέρμα.

 

Τα συμπτώματα μπορεί να διαρκέσουν μήνες ή ακόμη και χρόνια. Τα πιο συνηθισμένα είναι:Ανωμαλία στη συχνότητα της περιόδου,Αϋπνία,Μεταβολές στη διάθεση, Κόπωση, Κατάθλιψη, Ευερεθιστότητα,Ταχυκαρδίες,Πονοκέφαλος,Πόνοι στις αρθρώσεις,Διαταραχές στη σεξουαλική διάθεση,Ξηρότητα του κόλπου,Διαταραχές ούρησης.Τα συμπτώματα αυτά δεν τα αισθάνονται όλες οι γυναίκες. Ενα μικρό ποσοστό έχει ένταση συμπτωμάτων σε τέτοιο βαθμό που να εμποδίζει τις καθημερινές τους ασχολίες.Εκτός από τα «φανερά» συμπτώματα, κατά την εμμηνόπαυση δημιουργούνται και άλλες αλλαγές στον γυναικείο οργανισμό εκ των οποίων κάποιες όπως η αύξηση της χοληστερόλης δεν παρουσιάζουν συμπτώματα και συνεπώς απαιτείται ενημέρωση και πρόληψη.

 

Μεγαλύτερος κίνδυνος για πρόωρη εμμηνόπαυση στις αδύνατες γυναίκες

Δεν είναι λίγες οι γυναίκες που ψάχνουν μια πολύ αδύνατη σιλουέτα, προκειμένου να φτάσουν στα κιλά που εκείνες θεωρούν ιδανικά. Ωστόσο, μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η μεγαλύτερη επιδημιολογική μελέτη του είδους της μέχρι σήμερα, έρχεται να τις πείσει να μην το κάνουν, καθώς οι γυναίκες που είναι πολύ αδύνατες ή ήταν στο παρελθόν -κατά την εφηβεία τους ή στα 30 τους- έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσουν πρόωρη εμμηνόπαυση, σε σχέση με τις γυναίκες που έχουν κανονικό βάρος ή είναι υπέρβαρες.

Πρόωρη θεωρείται η εμμηνόπαυση πριν τα 45. Εκτιμάται ότι περίπου μία γυναίκα στις δέκα (10%) έχει πρόωρη εμμηνόπαυση, γεγονός που αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο, καθώς και την πιθανότητα άλλων προβλημάτων υγείας, όπως άνοιας και οστεοπόρωσης, καθώς και πρόωρου θανάτου.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Κάθλιν Σέγκντα της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης στο Άμχερστ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα ανθρώπινης αναπαραγωγής «Human Reproduction» και την οποία αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 79.000 γυναίκες.

Διαπιστώθηκε ότι οι λιποβαρείς γυναίκες με δείκτη μάζας σώματος κάτω του 18,5 είχαν κατά μέσο όρο 30% μεγαλύτερο κίνδυνο πρόωρης εμμηνόπαυσης, σε σχέση με τις γυναίκες που ήταν απλώς αδύνατες ή κανονικού βάρους (με δείκτη 18,5 έως 22,5). Αντίθετα, οι υπέρβαρες γυναίκες με δείκτη 25 έως 30 είχαν 21% έως 30% μικρότερο κίνδυνο πρόωρης εμμηνόπαυσης.

Οι υπερβολικά αδύνατες γυναίκες στην ηλικία των 18 ετών, οι οποίες είχαν τότε δείκτη μάζας σώματος κάτω του 17,5, στη συνέχεια είχαν 50% μεγαλύτερη πιθανότητα πρόωρης εμμηνόπαυσης. Ενώ οι γυναίκες με δείκτη κάτω του 18,5 στα 35 τους, είχαν ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο (59%).

Αυξημένη (υπερδιπλάσια) πιθανότητα για πρόωρη εμμηνόπαυση είχαν και οι γυναίκες που έχασαν πάνω από δέκα κιλά τουλάχιστον τρεις φορές μεταξύ της ηλικίας των 18 και των 30 ετών.

Πηγή: newsbeast.gr
 
 

 

Πρόωρη εμμηνόπαυση: Πώς θα την αποφύγετε;



Οι γυναίκες που καταναλώνουν για καιρό μεγάλες ποσότητες φυτικών πρωτεϊνών από τροφές όπως τα πλήρη δημητριακά, η σόγια και οι ξηροί καρποί, έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν πρόωρη εμμηνόπαυση, σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές των Σχολών Δημόσιας Υγείας των πανεπιστημίων Χάρβαρντ και Άμχερστ της Μασαχουσέτης, με επικεφαλής την καθηγήτρια Ελίζαμπεθ Μπερτόουν-Τζόνσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό επιδημιολογίας “American Journal of Epidemiology”, ανέλυσαν στοιχεία για 116.000 γυναίκες, συσχετίζοντας τις διατροφικές συνήθειές τους με τον χρόνο της εμμηνόπαυσης. Διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες που έπαιρναν περίπου το 6,5% των καθημερινών θερμίδων τους με τη μορφή πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης, είχαν κατά μέσο όρο 16% μικρότερες πιθανότητες για πρόωρη εμμηνόπαυση, σε σχέση με τις γυναίκες που έπαιρναν μόνο το 4% των θερμίδων τους μέσω της κατανάλωσης φυτικών πρωτεϊνών.

Για μια γυναίκα που χονδρικά με την τροφή της παίρνει 2.000 θερμίδες μέσα στη μέρα, για να έχει μειωμένο κίνδυνο πρόωρης εμμηνόπαυσης, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ερευνητών, πρέπει να καταναλώνει 32,5 γραμμάρια δημητριακών ολικής άλεσης, σόγιας, τόφου, ξηρών καρπών και άλλων τροφών με φυτικές πρωτεΐνες. Οι ερευνητές ανέφεραν ότι η επιλογή της κατάλληλης διατροφής για την μείωση της πιθανότητας πρόωρης εμμηνόπαυσης, είναι ένα ζήτημα που πρέπει να μελετηθεί πλέον περισσότερο.

Σε ποια ηλικία θεωρείται πρόωρη η εμμηνόπαυση;

Η ηλικία που μια γυναίκα θα μπει στην εμμηνόπαυση έχει να κάνει με τα γονίδια και την κληρονομικότητά της – όπως ακριβώς και η ηλικία στην οποία θα της έρθει η πρώτη της περίοδος. Συμπτώματα προεμμηνόπαυσης μπορεί να εντοπιστούν και σε γυναίκες 40 χρονών, ακόμη και νεότερες, και ο γυναικολόγος μπορεί να βοηθήσει να καθυστερήσει μια γυναίκα την εμμηνόπαυση, κυρίως γιατί οι γυναικείες ορμόνες παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία της καρδιάς. Πρόωρη εμμηνόπαυση θεωρείται η διακοπή της λειτουργίας των ωοθηκών πριν την ηλικία των 45 ετών, κάτι που συμβαίνει περίπου στο 10% των γυναικών και σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας, οστεοπόρωσης, άνοιας κ.α. ενώ επηρεάζεται και η ερωτική διάθεση.

 

Πηγή: capital.gr
 
Επιστροφή